2015_10_26

Startersdag Kamer van Koophandel

Zeker weten dat je goed van start gaat? Kom naar de Startersdag van de Kamer van Koophandel op zaterdag 7 november in Utrecht. Voor jezelf beginnen is hartstikke leuk, maar er komen ook veel praktische zaken en vragen bij kijken. Hoe regel ik mijn belastingzaken? Welke rechtsvorm is het meest geschikt? Hoe ga ik mijn administratie verzorgen? Voor de antwoorden op deze en talloze andere vragen is het bezoeken van de Startersdag een aanrader.

Accountor is met een stand in Utrecht aanwezig om advies te geven over het uitbesteden van je administratie, iets wat heel gebruikelijk is voor ondernemingen. Er komt een hoop bij kijken bij de opstart van een goede administratie. Waarom alles zelf uitzoeken als Accountor dit voor je kan doen? Je hebt er geen omkijken meer naar en je kunt je tijd besteden aan de verdere opstart van je onderneming.

Voor starters hebben wij een speciaal starterspakket. Hiermee verzorgen wij een inschrijving bij de Kamer van Koophandel, de aanvraag van een bankrekeningnummer en helpen wij jou bij de opstart van je administratie.

Wil je meer informatie? Kom dan op zaterdag 7 november naar de Startersdag. Wij zien je graag bij stand 11 van Accountor! Meld je gratis aan via kvk.nl/startersdag.

Wat: Startersdag van de Kamer van Koophandel
Wanneer: zaterdag 7 november van 10.00 – 16.00 uur
Waar: Jaarbeurs, Utrecht

Of neem alvast contact met ons op via telefoonnummer 030–2144195 of mail naar info@accountor.nl