2016_02_02

Accountor voor webshops

Veel webshops bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Maar wat als de factuur niet voldaan wordt? Accountor kan het hele minnelijke incassotraject voor u verzorgen. Door het versturen van een laatste sommatie (WIK) brief wordt uw debiteur erop gewezen dat, indien de betaling uitblijft, de factuur ter incasso wordt aangeboden bij Accountor. U biedt uw debiteur een laatste kans om aan u te betalen en u voldoet daarmee volledig aan de Wet Incassokosten. Bij geen betaling voert Accountor het gehele minnelijke incassotraject voor u uit. Middels brieven, e-mails en persoonlijk contact met uw debiteur zullen wij uw debiteur bewegen om het openstaande bedrag alsnog te voldoen.

bol.com

Accountor werkt al meer dan 10 jaar voor bol.com. Bas Winkel van bol.com over de samenwerking met Accountor: “bol.com heeft de financiële administratie op haar klanten bij Accountor geoutsourced. Accountor behandelt ruim 20 miljoen facturen op jaarbasis en evenveel betalingen voor bol.com. Mocht er een factuur niet betaald worden, dan verzorgt Accountor ook het minnelijke incassotraject. Daarnaast neemt Accountor de oplevering van financiële rapportages voor haar rekening. De groei van bol.com wordt mede door de jarenlange betrouwbaarheid van en het vertrouwen in Accountor mogelijk gemaakt”.

Waarom Accountor?

Persoonlijk contact, één vast contactpersoon, transparantie door middel van een persoonlijke inlog in ons systeem, wij informeren onze klanten proactief, lid van de NVI, een snelle, goede en veilige verwerking van gegevens en de mogelijkheid om uw hele administratieve proces uit te besteden aan één partner: Accountor. Passion for Results.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Maarten Barendse of David Koekkoek, te bereiken op het nummer: 030-2144195 of per e-mail: info@accountor.nl