2015_05_11

Bestaande klanten behouden

Bestaande klanten zijn voor u als ondernemer waardevol en Accountor doet er alles aan om mee te denken in oplossingen en om mee te denken in gezonde en langdurige samenwerkingen.

U als ondernemer komt ze ongetwijfeld tegen: klanten die de betaling van uw factuur uitstellen. Soms is één herinnering voldoende. Maar soms ook niet.

Accountor heeft een nieuwe dienst: Pre-Incasso.

U heeft te maken met vaste klanten die u niet kwijt wilt, u wilt wel uw factuur betaald hebben, maar niet direct een incassotraject in gang zetten.

Accountor kan het herinneren van uw klant van u overnemen door middel van het Pre-Incasso traject.
Pre- Incasso bestaat uit het versturen van een laatste aanmaning en het uitbellen naar uw klant. Vreemde ogen dwingen en u behoudt uw relatie met uw klant.

Hoe gaat het in zijn werk?
U verzorgt het versturen van de factuur en de eerste aanmaning zelf. Indien uw klant niet betaalt, kunt u de factuur overdragen aan Accountor ter Pre-Incasso.

Accountor verstuurt voor u een laatste aanmaning op Accountor briefpapier naar uw klant met het verzoek om het openstaande bedrag over te maken op uw bankrekeningnummer. Naast het versturen van een laatste aanmaning, zal  Accountor uw klant ook bellen. Dit alles met het doel dat uw factuur zo spoedig mogelijk betaald wordt en u verder zaken kan doen met uw klant.

Neem voor meer informatie contact op met Nathalie de Jong 
+316 52413929